Novas da empresa

Comezou a implementación de formación do sistema 17 2024-05

Comezou a implementación de formación do sistema "BIM Steel structure Cloud" e EIHE pasou a un novo nivel de construción intelixente

O 19 de xullo, a compañía acolleu a conferencia de lanzamento da súa formación e implementación sistemática "BIM Steel Structure Cloud" na sala de conferencias 1, seguida dunha formación de cinco días sobre plataformas de integración de proxectos de produción. Isto significa o progreso significativo de EIHE no establecemento de fábricas dixitais e intelixentes, elevando a construción intelixente a un novo nivel.
Eihe Steel Structure gañou a lista de empresas principais de toda a cadea da industria da construción na provincia de Shandong e foi a única empresa principal seleccionada en Qingdao.06 2024-05

O 11 de marzo anunciouse oficialmente a primeira lista de empresas principais de toda a cadea da industria da construción na provincia de Shandong. Qingdao Eihe Steel Structure Group Co., Ltd foi seleccionada con éxito como empresa principal de toda a cadea da industria da construción na provincia de Shandong en virtude do seu excelente rendemento en progreso científico e tecnolóxico, desenvolvemento verde urbano e rural, calidade da enxeñaría e seguridade. , construción civilizada e logros destacados no campo da construción prefabricada. Ao mesmo tempo, é a única empresa principal da cadea de pezas de estrutura de aceiro prefabricada seleccionada en Qingdao. Converterse no referente e líder da transformación e modernización do sector da construción da provincia.
A principios do ano novo, o proxecto intelixente Weichai Leiwo e Qilu comezou a levantar vigas de aceiro.06 2024-05

Na mañá do 3 de xaneiro de 2024, Weifang e Zibo dous sitios do proxecto enviaron boas noticias ao mesmo tempo: Weichai Lewo equipamento agrícola de gama alta fabricación intelixente Taller de proba do proxecto, área C do parque industrial de microsistemas intelixentes Qilu (Fase I) e infraestrutura de apoio. proxecto de instalacións (zona de posta en marcha) 3# taller comezou a levantar vigas de aceiro.
Catro proxectos asinados, o Aninovo comeza ben06 2024-05

Catro proxectos asinados, o Aninovo comeza ben

O 20 de xaneiro, neve, iniciamos o último termo solar dos 24 termos solares - Major Cold. "O fin do frío trae a primavera", no último termo solar do ano, chegou a boa noticia e asinouse oficialmente o contrato cun prezo total de máis de 40 millóns de yuans, abrindo a nova viaxe da compañía en 2024. Qingdao Hengji Bailong Profile Co, Ltd investiu na construción do proxecto de montaxe do sistema de portas e ventás pasiva 2 # planta, situada en Huangdao Fenhe Road ao sur, ao norte do río Xin 'an, ao oeste de Jiangshan Road, abrangue unha superficie duns 29.000 metros cadrados. , a superficie total de construción duns 25.500 metros cadrados, a altura estrutural de 23,40 m, con aceiro 2150t.
X
Reject Accept